duminică, 13 iulie 2008

Poze de la Alba Iulia

la începutul drumului după ce-am plecat de la Tzutzu... Alin aici...MalviBogdan
moi :Dhotelul CetateTzutzu în camera de hotel ;))Bobo la fântână :))cu Ionela după ce ne-am întâlnit :) (nu ne-am mai văzut din martie de când am fost la Buc :)smoking ... şi suc de portocale :DMalvi cu Bogdanapoi am mers cu Ionela şi Mihai să ne plimbăm, şi am văzut atâtea chestii faine... superbă Alba Iulia :) Statuia lui Mihai Viteazul :X Luminiţa de la capătul tunelului :D indicatorul cu Pub 13 unde am mâncat o îngheţată... :) Mihaicând am ajuns pe lângă scenă după înconjorul cetăţii:)Alin la tobe ;)) şi băieţii la probe...Alex, Dee, jumate din Ama eu cu MalvinushaMAM :)Alin şi yo :))cu Ionela :)Alin între mine şi Ionela :DAma cu Bobo :)cu Deecu solistu' nost' Moldoveanu' Mihăiţă :Dcu Ţuţiul :))nea' prezentatorullike a movie pic :Dşi-au urcat Six pe scenă
şi-apoi Cargo :D
Într-o zi de joi... c-aşa-i la noi... Seara... Se lăsa fără folos...
Parcă nu-i aşa, dar e altceva... Norii... se lăsau până jos... :D trebuia să scriu asta :D (Cu corectarea de rigoare )cu Mihai, după concertAlin, eu, Malvi & BogdanTzutzuSe vedea prea frumos să nu pozez :)... fântâna noaptea :)astea au fost pozele de la Alba :)

4 comentarii:

Raluca Teodorescu spunea...

CORECT ESTE:

intr-o zi de joi, ca asa-i la noi, seara se lasa fara folos
parca nu-i asa si e altceva, norii se lasau pana jos!

Raluca Teodorescu spunea...

fain concertul dupa poze si foarte in forma Cargo dupa Judas Priest si drumul de la Bucuresti la Alba :D

Anonim spunea...

frumoase poze de la Alba iulia, dar parca lipsesc cateva persoane, sau erau cateva in plus!!!!????

Unknown spunea...

Amy Anonima :P
într-adevăr lipseau ceva persoane :)