vineri, 4 iulie 2008

BAC 2008...

Na şi am scăpat cu bine de proba orală la Română. Am început cu bine, nota 10! :D
Celor care urmează să dea, le urez baftă şi să nu se streseze foarte tare, dacă ai citit puţin, ştii despre ce e vorba acolo, însă te descurci bine cu vorbitul, iei nota maximă! Puţină încredere în tine şi ai 10! :)


Gata şi cu proba orală la Franceză! 10 again... se pare că Bac-ul nu e aşa de greu pe cât ne aşteptam :)) cel puţin probele orale! Măcar atât... urmează scrisul... Sunt foarte speriată...

Şi am dat şi proba la Română scris... o săptămână s-a dus... încă o săptămână, încă 3 zile şi terminăm. La Română deci, a fost ok subiectul, însă la ultimul punct, pot spune că nimeni nu se aştepta să ne cadă Basmul :)) fain subiect... varianta 1! da' ne-am descurcat... să vedem ce-om face acum la următoarele :)

A trecut şi Istoria... atât de mult m-am stresat să termin de învăţat toată materia în 3 nopţi, şi cade exact acelaşi lucru ca şi în clasa a 8-a? :)) Alexandru Ioan Cuza cu statul lui modern... incredibil... na... aşteptăm rezultatele după următoarele 2, ULTIMELE 2 probe... ce-a fost mai greu a trecut :)

Şi am dat azi şi Logica... nu pot spune că a fost extraordinar de greu, ba chiar a fost destul de uşor... aşteptăm rezultatul... chiar mi-am dorit 10 la Logică, dar o fi posibil? :)

GATAAAAAAAAA! Ultima o fo Engleza... destul de OK. Acu mai aşteptăm rezultatele... Nu-mi vine să cred că am terminaaaaaaaaat! Încep VACANŢA... uf ce bine sună!!!!!!!!! :X

Niciun comentariu: