sâmbătă, 5 iulie 2008

mda... aşaa arată gunoaia mea nervoasă... nu-i stă bine :Pmoi... :D după ce-am ajuns în Nerv, din Joy's :D
Anette bah!
Crisu ;)
eu cu Anette
nepotu-mio cu maică-sa :D
eu, jigodia mea şi Andreea
playing card... having fun :P
:))) începea să-şi revină gunoaia :-j
eu... naşpa poza da' dacă tot am făcut puţine poze în seara aia, mai bine le puneam pe toate... :D
na şi mi s-au terminat bateriile... normal când erau mai faine faze de pozat... cât am mai stat prin Nerv, şi apoi mai ales la majoratul la care am ajuns la Parc =))) mega tare... Seară de ţinut minte Anette! şi Nepotu' :-j

2 comentarii:

Anonim spunea...

Draga mea, tu confunzi conceptul de Hi5 cu cel de blog! Daca ai ceva de spus, fa-ti blog (desi ma indoiesc),altfel, daca afisezi poze cu bunelul si matusa de la Tarnava mare lasa-le pe Hi5!
Anca.
Din fericire nu ne cunoastem :)

Unknown spunea...

Anca, ai dreptul la o părere proprie şi tu, şi o respect, chiar de aceea public toate comenturile pe care le primesc.
Dar a spune că nu am ceva de spus şi că pozele trebe puse pe hi5 e prea mult. Şi pozele SPUN ceva! O poză uneori spune mai mult decât un text. Aşa că eu îţi respect părerea, dar nu pot să o susţin şi nici nu voi schimba nimic la blog, dacă nu îţi place, nu te mai uita pe el. Sunt multe altele care aşteaptă să fie vizitate!
Şi cât despre cunoştiinţă... dacă ne vom întâlni vreodată 0,01% îţi vei schimba părerea probabil ;)