duminică, 13 iulie 2008

A început festivalul Timişoreana!

Pozele de la Alba Iulia în postul următor!
Târgovişte - 27-29 iunie
Piteşti - 4-6 iulie
Alba Iulia - 11-13 iulie
Reşiţa - 18-20 iulie
Timişoara - 25-27 iulie
Târgu Mureş - 1-3 august
Cluj - 8-10 august
Suceava - 22-24 august
Galaţi - 29-31 august
Alexandria - 5-7 septembrie

Şi-am ajuns şi eu la Alba Iulia... Drumul a fost ok, cu Bogdan la volan, Malvi şi Alin ceilalţi colegi de maşină :)) Am ajuns acolo pe la 13.30, am făcut o plimbare, am mâncat, în timp ce alţii dormeau... oboseala nu am simţit-o, deşi aveam mai mult de 24 de ore nedormite, pentru că abia aşteptam concertul :) Pe ora 19.00, băieţii trebuiau să fie la scenă, aşa că ne-am îndreptat încetişor încolo... ne-am întâlnit şi cu băieţii de la Cargo, am mai stat la vorbe, am început să bem bere(unii), să mănânce (alţii) :)) ca să nu ne plictisim aşa... :D a început şi concertul apoi, am sărit de nu am mai putut, dacă mai erau vro 2 piese de cântat la Six, cădeam şi eu pe jos( a fost faza serii) :D După Six au fost ceva concursuri, timp în care ne-am mai tras sufletul eu şi Ionela, şi la Cargo am început iar să sărim şi să facem poze, şi să mai bem o bere, şi să mai fumez eu câte o ţigară între piese :)) Am primit şi o pană de la Alin, direct în cap sau în aparat mi-a dat cu el, nu mai ştiu exact, oricum, mersi Aline :)) după concert, bere iar, aşa, de refacere de prea mult sărit la Cargo:D apoi am mai stat la vorbe puţin, nu se mai ştia care pleacă, care rămâne în Alba la hotel, ăia care au zis că pleacă au rămas, au plecat alţii... confuzii totale pe acolo... oricum, m-am întors pe noapte, pe la 1 am plecat de acolo cu Alin, Tzutzu şi Mihăiţă la volan. Am ajuns pe la 5 şi ceva în Arad, şi direct în pat m-am băgat, deşi tot drumul am dormit şi pe maşină... oboseala şi-a spus cuvântul în final! :) Asta a fost o mini-cronică la primul meu festival de Timişoreana de anul acesta... cu Alba Iulia a început, şi cu restul care mai urmează continuăm! :) Abia aştept următorul! :) Nu mai e aşa de mult, urmează Reşiţa! :D

4 comentarii:

Raluca Teodorescu spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Raluca Teodorescu spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Raluca Teodorescu spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Raluca Teodorescu spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.