duminică, 13 aprilie 2008

Teen Fest şi zi de naştere: Tzutzu şi Bogdan

deci prezentă la Teen Fest... alături de profe normal :Dşi-am cântat Proud Mary...



şi notele mele ;;)
şi cei 2 sărbătoriţi... :D Bogdan şi Tzutzu
maya :D
când am ajuns p-acolo... :)
eu cu Malvi :*
MAM :D:D:D la fix ne-am pus :)) : Malvi, Ama , Manu :D
c'est moi:P
Lutzu cu Ama
eu şi Lutzu
desfăcând pe cadouri
Carla cu Bobo
Alex cu Dee
Bogdan şi Malvi
Gheorghe şi Ana
Ama şi Bobo cu chef de poze...
eu şi Atti:)
kissing picture :))
kissing picture again :))
picioarele lu' Bobo:))) papucii lu' Ama :D
eu cu Malvi iar :D
3 coapte aici :)) But I love my girls! :X
fiţe :))
şi s-a şi cântat.....
Hora mareeeeeee... pe motoare :)) trebuia să fiu pe sus :D
Mihai şi Alin...
cu Atti iar :)
iar fiţe cu Malvi:D
şi a luat şi Alin din nou chitara în mână! :D
rock :))
trăiţi! :P
eh şi cam ăsta ne-o fost cheful... EXTRAORDINAR bah! normal că unii au mai cedat pe parcurs, a mai plecat din lume, o rămas cine o trebuit! :D şi am ajuns acas' iar pe la 7 dimineaţa, şi ziua următoare am fost coaptă toată ziua... dar a meritat... la mulţi ani celor 2 din nou! :)

Un comentariu:

Anonim spunea...

Duminica, 20 aprilie va avea loc Schimb de Carti si in Arad!