duminică, 20 aprilie 2008

Ghiocelul de Aur ... :)

Am vorbit Joi seară cu Marius Mateescu la Karaoke, şi m-a anunţat de un festival de muzică... şi m-am încumetat să merg cu el... am zis: de ce nu? :)
în faţa sălii de aşteptare din gara din Alexandria... unde am stat şi-am îngheţat ceva timp, că am ajuns cam repede de dimineaţă eu şi Marius...şi într-un final l-am convins pe Marius să mergem la faţa locului, la Casa de Cultură din Alexandria, să vedem ce e pe acolo... şi era GOL... sala de repetiţii... şi vro 2-3 organizatori... şi-am mai mers să ne plimbăm prin oraşul mort Alexandria...
după ce am revenit, eu din lipsă de ocupaţie m-am pus să fac poze, să mă machiez, fumam aiurea... şi normal, mai vorbeam cu câte 1-2 concurenţi care mai ajungeau :))
Marius cică vroia să doarmă :)) eu am făcut lucrul ăla pe tren, aşa că nu mai aveam probleme, dar nu mai aveam stare...
şi iar poze şi poze... şi tot ajungeau din concurenţi, dar nici urmă de juriu...
Magda a fost şi ea printre primii care au ajuns acolo... şi am ajuns să ne împrietenim... mai ales la o pauză de... ştim noi :D:D
Oana a fost altă concurentă care a ajuns devreme acolo :) şi apoi am ajuns să fim colege de cameră :)
şi fără să mă aştept la asta, am trecut preselecţia pentru festival... nici nu eram pregătită, dar normal că am fost bucuroasă, pentru că aveam ocazia să mai învăţ lucruri noi de la oameni care se pricep cu adevărat...
într-o zi la repetiţii l-am prins în poză şi pe domnul Titus Andrei, unul din membri juriului :)
faimosul tricou al lui Pletea :D şi nenea care s-a ocupat de noi :)
poză realizată de Marius :)) gunoi!
eu şi Irina, mezina grupului de nebuni şi coleguţă de cameră cu mine şi ea :*
fiţe şi impresii cu cealaltă colegută de cameră, Oana :)
iar mă plictiseam :))
cei 2 :D:D tineri şi neliniştiţi :))
eu, m-am lăsat pozată de Cristina... se pare că-i plăcea noua jucărie :))



sala de repetiţii în agitaţie :))
Alin şi Tudor :))))) trebuiau pozaţi în ipostaza asta :D
Magda cu mine :)
Magda, Nico şi eu
Bălan cu ochelarii mei :))
eu şi unu' care o vrut poză cu mine :D :-??
Nico
Costi
eu şi dl compozitor Viorel Gavrilă, care a fost un drăguţ
eu şi Magda, pozate de dl Gavrilă :))
fantastica noastră orchestră... nişte oameni excepţionali fiecare :)
nenea de la tobe :D
dna Vica :)
pozată de Bălan :))
în ultima zi în Alexandria... poze peste poze toată lumea :D
explicaţii... dna Vica, Cristi şi Bălan
Marius avea poftă de o clapă cred :)) păi na... de când nu mai mâncase:P
Bondoaca, Pletea şi eu :)
Mareş şi Bălan pe autocar spre Zimnicea:D
eu şi Cristina ne ţineam de prostii... că eram pozate de Bălan :D



rushinică...... :P
şi în seara festivalului... toţi îmbrăcaţi şi machiaţi la 4 ace ;;)
eu şi Oana aici
cu Irina :*
eu şi Nico :)
eu între cei 2 macho :)) Alin şi Tudor
cu Bălan :)
Alin şi eu... IOAI !:))
Tudor şi eu ... Dublu IOAI :))
eu şi Cristinuţa :)
pozată iar ;;)

eu şi Marius... arădenii :))
eu, Alin şi Cristina Bondoc:)
Alin între mine şi Irina :)
Alin între noi două iar :))
ei şi cam astea au fost pozele care există pe aparatul meu... în posturile următoare vor mai urma şi altele pe care le voi primi de la ceilalţi colegi :)
în Concluzie, mulţumesc juriului că m-a trecut preselecţia, deşi nu mă aşteptam, am avut ce învăţa de la lumea cu care am lucrat acolo, m-am ales şi cu o groază de prieteni noi, şi nu-mi pare rău că nu am câştigat decât decât experienţă, pentru că e bună şi asta ... mă bucur că i-am cunoscut pe toţi şi sper că vom păstra în continuare legătura... deja obişnuită cu ei, I really miss all of them :(

2 comentarii:

Anonim spunea...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Monitor de LCD, I hope you enjoy. The address is http://monitor-de-lcd.blogspot.com. A hug.

Claudiu Dumitrache spunea...

felicitari. ai de gand sa mai participi la Ghiocelul de aur? Anul acesta este pe 15 aprilie ;) daca mai ajungi prin oras da si tu un semn :)