miercuri, 23 aprilie 2008

Cargo la Spice :D

şi-am prins şi concertul ăsta :D de pe la 1.30 când am ajuns şi eu în Spice, direct de la Zimnicea de la Festival :))
Alin
Cristi
Baciu

Tavi
trupa şi publicul din faţă :X
what's up man ? :))
caterincă :))



haha
pozele şi de la Iuli normal :D
eu şi Miriam :D
again ;))
Karelia, Miriam, Ice şi Bogdan... ăla din spate cel mai rock, habar nu am cine e :))
o parte a gagicilorrrrr :* I love you all ! :*
eu cu Blondina mea de la Buc! Bia :*
cu Miriam şi Cristi :))
eh şi poză de poză :)) Cristi cu gagicile :))
Iuli :*:*:* şi Băciutz în spate :D
cu Miriam :D
eu, Miriam şi Ice :*
eu, Karelia şi Ice... şi tipul ăla iar :))
un concert extraordinar... păcat că nu l-am prins pe tot... caterincă maximă apoi după concert cu nebunele mele... dansuri... dat din pleată... bătut cu gheaţă cu Cristi... o seară excelentă la Buc... abia aştept următoarea :))

Niciun comentariu: