miercuri, 13 august 2008

Poze făcute de mine la mare...

şi-am fost şi la mare... într-o zi de miercuri am plecat din Arad, miercuri noaptea la ora 00.00 a fost ziua mea, şi în loc să dorm, citeam pe mesaje şi răspundeam la telefoanele prietenilor care-mi urau la mulţi ani :)) şi joi dimineaţă am ajuns în Costineşti! Am ajuns la vilă, şi am constatat că e exact vila în care am stat anul trecut :)) Vila Fara! Seara, primul nostru popas a fost la White Horse (normal) şi eu cu Paula ziceam din 10 în 10 minute :"Nu-mi vine să cred! Suntem la White Horse!!!!!!!!!" şi m-am reîntâlnit cu Cristi(Olteanu, prietenul pe care l-am cunoscut anul trecut în acelaşi loc)
Prima poză , cu Ama în WhiteHorse... încerca să se adapteze la ROCK :)) White Horse!!!
Dia, prinsă în flagrant :P
cu Ana... deja pe mese :D
Ama şi Sebi :))))) PS: Ama vezi că poza asta vreau s-o văd pe hi5 şi la avatar :P
eu cu Olteanu:)
cu Dia, verişoara mea, sau fosta... nici noi nu mai ştim ;))
asta e poză din a 2-a seară de White Horse... când i-am cerut lu' Cătă să pună Călare pe Motoare, în data de 1 august, că pe 31 iulie(de ziua mea) nu l-am găsit :)) şi normal că a urmat piesa şi cu Olteanu ne-am urcat pe motor :D
a venit şi Vasy, craioveanul proprietar al motorului, cu care m-am plimbat într-o seară :))
eram mega happy :D
povestind entiziasmată că n-am mai fost demult pe un motor :))
cu văruţu' Seby :)
cu fetele( Ana şi Paula) pe mese :)))) spre dimineaţă era asta deja... când ziceam că tre să prindem răsăritul
Basul şi cu toba mareeeeeeeee :))
paharele de la bere şi Vodka cu suc de kiwi ;;) recomandată de barmanul "La mulţi Ani ! " :))
am jucat şi cruce... aşa, în amintirea Nervului care era la kilometri departe de noi :)
răsăritul şi pozele care-mi plac cu el :)
Obeliscul din Costineşti :)
George şi Paula cu vodka :D într-o altă seară, dar aceeaşi locaţie : White Horse!
i-am prins în concert pe Gyuri Pascu şi The Blue Workers :)
Gyuri şi grupul din Arad
Grupul din Arad cu Teo
l-am prins şi pe Leo Iorga :)
cu Muia, a venit din nou în White Horse, nu s-a şocat aşa de tare se pare de noi după o seară acolo :))
cu Ana iar :)
eu şi Gyuri Pascu :)
dansând pe bănci cu Ana, ni s-a alăturat şi Teo :)) a fost o seară super faină, mega partyyy
oboseala de după o noapte de party... eu în pijama :))
şi ....... trebuia pozat:Maxi-Taxi-ul care ne ducea în VAMA VECHE!!!! Locul în care demult speram să ajung, şi în sfârşit am reuşit! :)
VAMA pics :)
l-am văzut şi pe Mihnea de la Luna Amară :))
Expirat, o terasă unde ies mega petreceri!
dar cel mai tare e tot la Tequila Sunrise..........
multe concerte...
Tequila picture :))
Hamac-ul meuuuuuuuuu... I miss it so much! ce bine dormeam ziua când era prea cald şi mi-era lene să merg până pe plajă... mă puneam în hamac şi mă uitam la cer, şi la marea din faţa mea... excelent! :X:X:X:X
Fly şi Adi înainte de concert :)
;;)
Teeeeeqqqqquuuuuuuuuiiiiiiiiillllllllllllllaaaaaaaaaa
l-am găsit şi pe Motz în Vamă :))
Fly în concert ;;)
HABAAAAAAAAAAAR!!!!!!!!
Danceeeeeeeeeee Mather Fucker :)))))))
a cântat şi Brighi câteva piese cu HABAR... mega tari momentele :)
cu văr-miu dansam prin faţa scenei şi cică mi-am făcut un mare fan : Vali Crăciunescu... eheeei
distrusă de happy... după ce m-am întors din Vamă... am zis să mai stau o zi în Costineşti cu grupul cu care am venit... :))
poze cu colegele de cameră: cu Kinky Dia, mai am muuulte de învăţat de la ea, deşi trebuia să fie invers :)) thanx my girl! :*:*:*
cu negresa de Ama...:*:*:*
şi cu Ioana. PS: N-o să uit niciodată o fază: ÎN PATUL MEU?????
şi apoi după ce mi-a plecat grupul, am mai rămas câteva zile în Vamă, unde mi-am făcut o groază de prieteni printre care: Gigi, Seba, Angi, Bogdy, Dan, Rotiţă, Bebiţă, Adrian şi Gaby, Iulia, Roxy, Andreea, Ina, Miha.................. şi normal Harry pe care am reuşit să-l prind şi într-o poză :))
Am prins şi Festivalul de Folk: Dincolo de orice Vamă, Dincolo de Da sau Nu, FOLK YOU!!!! :)
şi-am vândut şi bere... şi mi-am făcut clienţi fideli...
şi i-am prins la Folk you pe Vintilă, Baniciu, Chilian, Narcisa Suciu, Ivaniţchi, Mărgineanu, Pavel Stratan.......... toţi uriaşii, dar şi ăştia mai noi :)
deci, după cum s-a văzut: I had a really great time! :) prin asta cred că am spus tot! Aş da orice să mai pot merge încă o dată în Vamă... să mă rup de toate chestiile din Arad... de absolut orice! Acolo pentru mine e un refugiu de maximă libertate şi distracţie! Vama Veche rulz!!!!!!!!! :)

Un comentariu:

Anonim spunea...

hopefully now you understand my love for that place! ... macar daca il vedeai in anii de glorie .. din pacate si eu am prins ultimii 5 ani cand a inceput sa se strice .. dar si asa vama ramane casa sufletului meu!