duminică, 17 august 2008

Apel umanitar!

CITIŢI MESAJUL URMĂTOR :

"Am 22 de ani, locuiesc in Sibiu, sunt studenta anul 3 la Universitatea Spiru Haret din Sibiu Invatamant la Distanta, parintii m-au numit Ioana-Filofteia, totul a fost frumos in acele 7 luni in care am stat lejer, cred, in burtica mamei...insa pe data de 26 august 1986, m-am hotarat sa imi privesc mama in ochii, asa ca am spus lumii "Bun Venit!", bucuria insa nu a durat mult. La nastere medicii m-au diagnosticat cu o boala care anunta ca nu voi traii mai mult de 3 luni, dar surpriza: s-au inselat, diagnostic gresit! dupa ce am stat 3 luni in incubator, avand ca prieteni de companie doar acele de la acupunctura care imi inveleau trupusorul mic cu ace, lasandu-mi doar gatul si capul fara ace, diagnosticul s-a schimbat: parapareza spastica infantila cu imposibilitatea ortostatismului si mersului independent. De aici "La revedere copilarie", plimbarile care ar fi trebuit facute prin parc sau tranformat in saloane de spital si internari peste internari, insa recunosc, ca in ciuda acestor lucruri, profitam de fiecare moment liber in care imi aminteam eu, sau mama ca defapt sunt copil. cu toate astea, copilaria mea a fost frumoasa, pana cand mama mi-a spus ca va ramane mereu alaturi de mine...din cer (a murit la 32 de ani de ciroza hepatica). de atunci tot ce am facut pana in ziua de azi: a fost pentru ea! i-am promis atunci...la 6 ani ca voi face orice ca ea sa fie mandra de mine. (si sper ca e!)

De atunci am fost prin toate spitalele din tara si am auzit 1000 de pareri diferite. la 12 ani am ajuns la Budimex unde am fost operata de catre D-l Doctor Pesamosca, 4 operatii dintr-un foc, dar cu gandul ca dupa acel chin voi putea sa fac ce face toata lumea, am strans din dinti, sau uneori am urlat, dar am depasit acel moment. insa surpriza din nou: in ciuda acestor interventii chirurgicale, nu s-a schimbat mare lucru.

Mai am 3 frati, cu care recunosc ca, pana la maturitate nu am avut o relatie prea stransa, iar atunci cand am inceput sa o avem...ei au plecat toti 3 in strainatate, fiecare cu familiile si cu planurile lor de viitor. Nu am vrut sa fiu "povara" pentru nimeni asa ca, nu am cerut nimic, si...fie vorba intre noi, nici nu m-i sa propus mare lucru!

Am ajuns insa, cu ajutorul matusii mele de cateva ori in Italia si Germania, unde nu pot spune ca am urmat un tratament, dar putin inot, si plimbare face bine oricui, nu?

Am aflat insa ca exista o sansa in China sau in Franta. o interventie chirurgicala care poate ajunge si la suma de 70.000 de euro.

Va spun sincer, ca nu am crezut si o parte din mine nu crede nici acum ca banii acestia se vor strange vreodata...e o suma imensa pentru mine ca studenta care iau in jur de 700 de Ron pe luna, prietena mea in jur de 800, insa locuim in chirie, pe langa chirie mai sunt taxe, facultatea mea care e cu plata, rate...si mancare.

Deci, revin la ideea de mai sus, e imposibil!"

La sfarsit, las un numar de telefon si un numar de cont!

Va rog mult sa ma ajutati, sunt disperata!

Tel: 0756.225.162 Titular cont: Furdui Ioana- Filofteia
nr cont RON: RO26BRDE330SV32890523300

Niciun comentariu: